Gunnars uvildige brevkasse |
Skriv til brevkassen |
|

|
Navn: |
Peter |
Dato: |
Lørdag d. 7. november 2009 21:15:51 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
Ohh no not again.... No win :-( |
|

|
Navn: |
The Old Man Himself |
Dato: |
Fredag d. 6. november 2009 16:47:48 |
Email: |
post@gunnarrasmussen.dk |
Besked: |
Dear Toni, Thank you very much for your good wishes. As you can see in my Diary it went far beyond expectations - a fantastic night. All the best, from Himself |
|

|
Navn: |
Toni |
Dato: |
Torsdag d. 5. november 2009 21:46:44 |
Email: |
toni.lancaster@btinternet.com |
Besked: |
My fingers are crossed for you Gunnar, but I'm sure all will be well.X |
|

|
Navn: |
Peter |
Dato: |
Torsdag d. 5. november 2009 12:16:09 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
Så fik du lige dagens visdom! |
|

|
Navn: |
Peter |
Dato: |
Torsdag d. 5. november 2009 12:15:23 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
En cykel er almindeligvis et pedaldrevet køretøj, hvor en let ramme forbinder to eger-opspundne hjul. Der findes dog mange cykeltyper, som ikke holder sig inden for denne beskrivelse - f.eks. handicapcykler, der drives af armkræfter, vandcykler uden hjul og ladcykler med tre hjul. Den, der bidrager til en cykels fremdrift, kaldes for en cyklist. Selve ordet "cykel" er en forkortet udgave af bicykel, der i 1868 er hentet fra det engelske ord "bicycle", der betyder to-hjul. (Oprindeligt græsk: bi = to og cyklus = ring/kreds). Det er omstridt, hvem der opfandt cyklen, men der er enighed om, at Karl von Drais' sparkecykel fra 1817 udgør et afgørende gennembrud. Denne grundmodel, hvor rytteren sad overskrævs og sparkede sig frem ved at sætte fødderne på jorden, er siden blevet videreudviklet med bl.a. pedaler, kædetræk, luftringe, friløb og gear. Siden ca. 1890 har cykeltrafikken haft enorm betydning for bevægelsesfriheden for den brede befolkning. Frem til slutningen af 1950'erne udgjorde cyklen sammen med den offentlige transport den vigtigste mulighed for, at almindelige mennesker kunne komme omkring. I dag er cyklen især vigtig i de største byer, og i København udgør cykeltrafikken f.eks. 30% af den samlede trafik i centrum |
|

|
Navn: |
Cille |
Dato: |
Mandag d. 2. november 2009 19:26:58 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
Jeg fik ikke svar på, om det gik godt? Gør det da det? :-) |
|

|
Navn: |
Cille |
Dato: |
Mandag d. 2. november 2009 18:00:55 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
Det gør det ik' meget bedre.. .__.' |
|

|
Navn: |
Den gamle mand selv |
Dato: |
Søndag d. 1. november 2009 11:19:00 |
Email: |
post@gunnarrasmussen.dk |
Besked: |
Kære Cille! Bare jeg vidste det. De spiller bare elendigt. Måske ville det hjælpe, hvis du var der, når de spiller. Kh. Hamselv. |
|

|
Navn: |
Cille |
Dato: |
Søndag d. 1. november 2009 11:13:36 |
Email: |
prbrcr@mail.dk |
Besked: |
Hejsa ~ Går det godt? Hvorfor kan AGF ikke bare få mål? o.O |
|

|
Navn: |
Jeanette |
Dato: |
Onsdag d. 14. oktober 2009 15:23:10 |
Email: |
frk.jeanettesandberg@gmail.com |
Besked: |
kære Gunnar. Jeg takker mange gange - lidt råd er bedre end ingenting. Jeg er vel hvad man kan kalde af "nyere dato" med mine 22 år, og kan simpelthen ikke forstå at der ikke er opfundet noget der fjerner det lidt nemmere end med regulær knofedt.. (der opfindes så meget andet ubrugeligt) Jeg har nok en 17-20 trappetrin tilbage, så der er hyggearbejde nok til de næste par uger:) Kærlige Hilsner Jeanette |
|

|
|
Skriv til brevkassen |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 |